باز منم و تنهایی و سیاهی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 653
نویسنده : نوری

عکس عاشقانه

باز منم و تنهایی و سیاهی

باز منم و انبوه غم های بی قراری

آشفتگی پریشانی تاریکی

چه وقت شب سیاهم در صبحدم سحر سپید خواهد شد

چه وقت قلبم از اندوه خالی خواهد شد

آه….

دوباره خواهم دید

خواهم دید خنده بر لبان کودکان امروز

باز هم بادبادک ها را در آسمان خواهم دید

چشمان خونینم را چه کنم

دل غمینم را چه کنم

دلم در سینه بی تاب است

دلم از ظلم بیدادگر تاریک است

خدایا فقط تو را دارم

تو به من قدرت زیستن

در این آشفته بازار را می دهی

پنجره ها با شیشه های دودی

درها با قفل های آهنین

محبت ها پوشالی

آدمها رنگ به رنگ

احساس ها زودگذر

دنیا فنا شده

قلب ها مرده

انسانیت زنده به گور شده

مهربانی پرواز کرده است

من هم سیاهم

خدایا من جای چه کسی را گرفته ام

خدایا به دلهایمان رنگ خوشی بزن

فکرهایمان را از سیاهی به سپیدی بکشان

خدایا توان تحملم را بیشتر کن

کمکم کن تا همچنان با((امید))ادامه دهم به زندگی که پر از

افسوس و آه و ای کاش هاست




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com